Reklamace zboží

Reklamační řád
Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek prodávajícího Groventi
s.r.o., se díslem v Brně, Nové sady 988/2, 60200 IČ: 05399432, zapsaná v obchodním rejstříku
vedeném Městským soudem v Brně, oddíl C, vložka 95145.

Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami
ještě před odesláním závazné objednávky. Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od
prodávajícího se bere za souhlas.

Jako doklad o záruce vystavuje Groventi s.r.o. ke každému
zakoupenému zboží nákupní doklad (fakturu) se zákonem stanovenými údaji pro uplatnění
reklamace (název zboží, cena, množství, katalogové číslo, datum prodeje).
1. ZÁRUČNÍ PODMÍNKY
Kupujícímu se doporučuje, aby při dodání zásilky od kurýra přepravní společnosti zkontroloval
stav zásilky (poškození krabice). Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která jeví
známky poškození. Pokud takto poškozenou zásilku převezme, je nezbytné poškození sepsat v
předávacím protokolu přepravce. Na pozdější reklamaci v tomto ohledu nebude brán zřetel.

Po převzetí zásilky se na zboží vztahuje záruka 24 měsíců. V případě, že se během této doby
vyskytne vada na výrobku má kupující právo na reklamaci.
2. POSTUP PŘI REKLAMACI ZBOŽÍ
V případě, že zboží reklamujete, okopírujte fakturu, popř. napište na list papíru Vaše jméno ,
adresu, telefon, číslo objednávky (faktury) a spolu se zbožím zašlete na adresu skladu: Svetmalych.cz Za
Humny 3301, 697 01 Kyjov.
3. VYŘÍZENÍ REKLAMACE
Na vyřízení reklamace má prodávající 30 dní od převzetí zboží. V případě , že reklamace bude
oprávněná, má kupující právo na úhradu účelně vynaložených nákladů, zejména poštovného,
které uhradil při odeslání reklamovaného zboží. Což znamená, že prodávající musí uhradit pouze
nejlevnější možný způsob dopravy/přepravy jakožto náklad, který by reklamací vznikl. Případné
vámi zaplacené dopravné při prvotním dodání zboží kompenzujeme částkou 89 Kč, tedy
nejlevnějším způsobem dopravy, který nabízíme. V tom případě oskenujte podací lístek a zašlete
na náš kontaktní email: obchod@svetmalych.cz.

V případě, že výrobce reklamaci uzná, bude částka vrácena na Vámi uvedený účet.
Po vyřízení reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v opravě. V
případě výměny zboží za nové v rámci reklamace pokračuje původní záruční doba (tzn. ze záruční
doby se odečítá pouze doba, po kterou nemůže zákazník zboží používat).
V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.

Veškeré doklady týkající se reklamace si vždy pečlivě uschovejte